5  مورد از زیباترین قلعه‌ها و قصرها در تور فرانسه




 5  مورد از زیباترین قلعه‌ها و قصرها در تور  فرانسه

زیباترین قلعه ها در تور فرانسه

 

 

 5  مورد از زیباترین قلعه‌ها و قصرها در تور فرانسه

 

ازآنجاکه کشور فرانسه دارای تاریخ منحصربه‌فردی است و درگذشته پادشاهان زیادی بر این کشور حکومت کرده‌اند، بنابراین این کشور بنا بر سلیقه‌ی هر پادشاه قصرهای بسیار باشکوهی دارد که هر یک تاریخ آن دوره را به نمایش می‌گذارد. یکی از جاذبه‌های کشور فرانسه وجود این قصرهای زیبا است که در شهر پاریس و دیگر شهرهای این کشور وجود دارد. اگر علاقه‌مند به سفرهای تاریخی هستید، در برنامه تور فرانسه خود حتماً قلعه‌های فرانسوی را بازدید نمایید.

 

زیباترین قصرهای فرانسه

 

۱- قصر شِنونسو | Chateau de Chenonceau

 

یکی از باشکوه‌ترین و زیباترین قصرهای موجود در فرانسه قصر شنونسو است. زیبایی منحصربه‌فرد این قصر به این دلیل این است که کنار رود شِر واقع‌شده است. این قصر که از شاه هنری دوم، به دیان دو پواتیر(معشوقه‌ی او) هدیه داده‌شده بود، به دستور او در کنار این قصر پلی باشکوه بر روی این رود ساخته شد که امروز جزو قشنگ‌ترین چشم‌اندازهای این کشور است. برای عکاسی در تور فرانسه حتماً این قلعه را دیدن نمایید.

 

 

۲- قصر شَمبور | Chateau de Chambord

 

یکی دیگر از قصرهای زیبا در فرانسه، قصر شمبور یا شاتو دو شامبور است که جزو شگفت‌انگیزترین معماری رنسانس کشور فرانسه است. این قصر در دره لوآر قرار دارد. این قصر باشکوه به‌منظور اقامتگاه برای شکار شاه فرانسیس اول ساخته‌شده است. جالب است بدانید که در گوشه‌های این قصر بزرگ 4 برج بلند وجود دارد و همچنین اطراف این قصر شامل بیش از 5000 هکتار جنگل و فضای سبز است و نیز درون این قصر شامل 440 اتاق، 84 راه‌پله و 365 شومینه است. در برنامه تور فرانسه از این قصر باشکوه دیدن نمایید و از محیط سبز چند هزار هکتاری آن لذت ببرید.

 

 

۳- کاخ ورسای | Versailles

 

یکی از معروف‌ترین کاخ‌های فرانسه، کاخ ورسای است که ابتدا در دهکده‌ی کوچک به اسم ورسای که در فاصله ۲۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز پاریس قرار دارد، ساخته‌شده است که امروزه این منطقه دیگر دهکده‌ی کوچک نیست و به یک منطقه ثروتمند تبدیل‌شده است. این کاخ بسیار دیدنی ثبت یونسکو جهانی شده است و به دلیل تاریخی بودن این کاخ، گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. اگر قصد دیدن از این قصر زیبا را دارید در برنامه‌ریزی سفر به فرانسه خود این مکان را پیش‌بینی کنید.

 

حتما بخوانید: کلیسای شن پال در برنامه تور فرانسه

 

۴- قصر شانتیلی | Chateau de Chantilly

 

قصر شانتیلی یا شاتو دو شانتیلی نیز جزو دیگر قصرهای باشکوه فرانسه محسوب می‌شود. این قصر در منطقه کلان پاریس واقع‌شده است که شامل یک قصر بزرگ و یک قصر کوچک است.

قصر شانتیلی تقریباً در سال 1528 برای آن دو مونتمورنسی ساخته شد، قصر بزرگ آن در جریان انقلاب فرانسه نابود شد ولی بعد از مدتی دوباره بازسازی شد و امروز بسیار بازدیدکننده دارد مخصوصاً درزمانی که مسابقه آتش‌بازی در محوطه این قصر برگزار می‌شود. سفر به فرانسه جذابیت‌های زیادی برای گردشگران خود دارد.

 

 

۵- قصر دامبواز | Chateau d’Amboise

 

قصر دامبواز در قرن 11 و برای فولک سوم، کنت آنجو ساخته شد. که بعداً به دست خیلی از افراد افتاد. ازجمله لویی دامبواز که توطئه‌هایی که او علیه شاه انجام داده بود در همین قصر برنامه‌ریزی‌شده بودند، لدورنادو داوینچی نیز مدتی در این قصر زندگی کرده است، ماری، ملکه اسکاتلند نیز در این قصر بزرگ‌شده است و در همین‌جا با فرانسیس دوم ازدواج‌کرده. همان‌طور که مشاهده می‌کنید این قصر نماد تاریخی زیادی را در برگرفته و بسیار دیدنی است.

 

 

جمع‌بندی کنیم؟

 

اگر دنبال سفری جذاب و تاریخی هستید سفر به فرانسه برای شما بهترین گزینه است. اگر اهل عکاسی از مناظر و بناهای تاریخی هستید با تور فرانسه می‌توانید از قصرها و کاخ‌های تاریخی این کشور دیدن نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو